Vragen.DigitaleFotografieTips.nl

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In this Discussion

• Erik September 2013
portretfoto maken tegen de avond
  • Ga binnenkort foto's maken van een aantal mensen, ongeveer 6 uur 's avonds, dus al vrij donker.
    Wie heeft er voor mij tips voor de instellingen van de camera, of misschien andere tips.
    Alvast bedankt.
  • 1 Reageer sorted by
  • Ik ga hier geen kant en klaar antwoord op geven, ik denk niet dat je daar iets van leert. Neem ons eens wat meer mee in je vraag. Wat heb je zelf al bedacht hierover? Waar denk je tegenaan te lopen? Wat vind je moeilijk aan avondfotografie?

Volgende stap: welke oplossingen ken je daarvoor al? Noem gewoon alles wat je al weet, dat zorgt er namelijk voor dat je eerst zelf al gaat zoeken. Als je dan bij de oplossing komt is dat veel leerzamer dan dat ik je nu een uitleg ga geven waarvan je de helft misschien niet begrijpt.

Door eerst zelf bezig te gaan leer je daarnaast ook nog om zelf de eerste moeilijkheden met de foto's op te lossen. Als je dan later nog weer wat tegenkomt is je vermogen om dat op te lossen dus groter geworden ;)