Vragen.DigitaleFotografieTips.nl

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In this Discussion

Grijze vlakken
  • Hallo.
    Ik heb een tijdje geen LR gebruikt en nu weer opgestart met als resultaat alleen grijze vlakken maar wel met de naam en het nummer van de foto's er in.
    Ikzelf heb LR3 en nu ook de probeerversie LR 5 met het zelde resultaat. Ik gebruik Windows 8.1.
    Met vriendelijke groet

Aalderik Siersema
  • 6 Reacties sorted by
  • Ik kan er helaas niks van maken wat je probeert uit te leggen/vragen. Welk van de vensters zie je deze vlakken. En wat gebeurd er als je nieuwe foto importeert ?
  • Bij importeren en in bibliotheek en ontwikkelen krijg ik de foto's te zien als grijze vlakken. In bibliotheek zijn wel de naam en het nummer van de foto's te zien.
  • Geef evenvoldoende informatie. Dit echt geen basis dat mensen je kunnen helpen, Mijn vraag was een voorzet voor volledige informatie.
    Camera type
    JPEG of RAW
    Heb je bestanden geprobeerd te testen van andere camera.
    Als de informatie die je geeft zo basic blijft dan wordt het alleen gokken en kan men je niet of slecht helpen.
  • Is het mogelijk om een screenshot te plaatsen ?
  • Windows 8.1 64 bit
    Lightroom 3.6 64 bit
    In de modulen bibliotheek en 0ntwikkel krijg ik de foto's te zien als grijze vlakken met naam(foto nummer) en index nummer.
    Dit geld voor raw,png en jpg. En diverse camera's
    In navigator geen foto zichtbaar en in histogram geen beeld
    Hoe kan ik een screenshot plaatsen om het misschien duidelijker te maken?
  • Het is opgelost de *.lrcat waren corrupt.
    Delered en opnieuw LR opgestart en nieuwe cat aan gemaakt.