Vragen.DigitaleFotografieTips.nl

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In this Discussion

afdrukinstellingen lightroom 5
  • Ik kan de knop "afdrukinstellingen onder de module "Afdrukken" niet zien. Het moet linksonder in beeld zitten, naast pagina-instellingen. Die zie ik wel, maar Afdrukinstellingen niet? Wie kan mij helpen? Groet Nico
  • 4 Reacties sorted by
  • Hoi Nico,
    Selecteer eerst een foto,
    Druk dan op pagina instelling,links onder,
    dan verschijnt er printerinstellingen,
    en aan de rechterkant vind je meer instellingen,
    hoor het wel,
    groet,
    wim.
  • Dank Wim voor je snelle reactie. Dat geeft inderdaad veel informatie. Wat ik echter niet zie is een aparte knop naast de "Pagina-instelling" met "Afdrukinstellingen" . Die moet er volgens mij wel zijn.
    Alvast dank en groet Nico
  • Het schijnt dat LR die knop heeft weggehaald,
    Ik heb het boek voor LR5 voor mij, en bij afdrukken staat er een foto bij [zie mijn vorige reactie],en op die foto in het boek is alleen de knop:pagina instelling te zien.En dus niet de afdrukinstellingen knop.

Je kan ook met CTRL+ALT+4 de pagina openen.[misschien handig].Verder wijst het boek naar de rechterkolom met de verdere instellingen.
    Meer kan ik niet voor je betekenen.
    Succes verder,

Groet,
    Wim.
  • Beste Wim
    Dank voor je deskundig advies. Ik had alleen een boekje met Lightroom 3 en daar stond op alle foto's nog die twee knoppen. Nu kan ik gerust verder werken.. Nogmaals dank. Groet Nico