Vragen.DigitaleFotografieTips.nl

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In this Discussion

Tagged

Beste vraagprijs voor een Sony A300 (Verkoopadvies)
  • Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een Sony A300 aangeschaft. Fotografie neemt als hobby alleen best veel tijd in beslag, vandaar dat ik graag de Sony A300 wil verkopen om vervolgens een uitgebreide compact-camera te kopen.

Ik twijfel alleen erg aan de vraagprijs die ik moet vragen. Wat is dus een goede vraagprijs voor het volgende:

Sony Alpha 300 body
    Sony 18-70mm 3.5-5.6 Kitlens incl. Praktica UV-filter (Bescherming voor de lens) incl. zonnekap incl. lensdop
    Sigma DC 17-70mm 1:2.8-4.5 lens incl. Camlink UV-filter (Bescherming voor de lens) incl. zonnekap incl. lensdop
    Sigma APO DG 70-300mm 1:4-5.6 incl. Praktica UV-filter (Bescherming voor de lens) incl. zonnekap incl. lensdop
    SanDisk Extreme III CompactFlash 60 MB/s 16GB geheugenkaart
    SanDisk Extreme III CompactFlash 30 MB/s 4GB geheugenkaart
    SanDisk Extreme III CompactFlash 20 MB/s 2GB geheugenkaart
    Blaasbalg
    Tas voor de body + 1 lens.
    Omhulsel voor de Sigma DC 17-70mm 1:2.8-4.5 lens
    Incl. oplader voor de batterij
    Incl. usb-kabel
    Incl. alle boekjes / handleidingen

Wat heeft het me gekost?

€485,00 voor de Sony A300 incl. kitlens.
    €248,00 voor de Sigma DC 17-70mm lens.
    €83,00 voor de SanDisk 16GB
    €42,98 voor de SanDisk 4GB
    €39,95 voor het CamLink UV-filter
    €313,90 voor de Sigma APO DG 70-300mm lens + de cameratas + een UV-filter voor zowel de Sigma 70-300mm lens als de Sony kitlens.
    €15,00 voor de blaasbalg
    €20,00 voor de tas

Alles is zeer weinig gebruikt, en er zijn dus vrijwel geen gebruikerssporen te zien. Wat zou een redelijke vraagprijs zijn?
  • 1 Reageer sorted by
  • Heb je al eens gekeken naar hoeveel het tweedehands kost? Oftewel, wat wordt er op marktplaats voor bijvoorbeeld de A300 gevraagd. Reken dat bij elkaar op en je komt ongeveer op de vraagprijs die redelijk is ;)