Vragen.DigitaleFotografieTips.nl

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In this Discussion

Tagged

Camera lens uit het buitenland bestellen + welke lens?
  • Hoihoi!

Nu ik een tijdje bezig ben met de fotografie vind ik het tijd om te gaan oriënteren op een 2e lens.
    Mijn oog was gevallen op drie lenzen.

De Canon EF-S 55-250mm F/4-5.6 IS & de Canon EF-S 55-250mm F/4-5.6 IS II maar ook de Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro.

Ik noem ze voor het gemak even 1,2 en 3.
    Ik heb niet zo'n heel groot budget en daarom keek ik in eerste instantie naar de Tamron. Maar na een tijdje rondkijken op internet viel mijn oog op een site van de VS. Namelijk deze:
    http://electronics.simplyelectronics.net/search?currency=eur&w=canon+55-250&asug=&gclid=CJOGmKe9z68CFcGIDgodJUc2dw

De lenzen zijn daar een heel stuk goedkoper, ongeveer €100. Beide Canon lenzen zijn daar nog beschikbaar en ik geloof dat nummer 1 in Nederland vervangen is door nummer 2. Na verschillende sites op het internet gelezen te hebben ben ik er nog niet uit.

Komen er bij het bestellen van lenzen uit het Verenigd Koninkrijk extra kosten met zich mee met het bestellen?
    Wat zouden jullie in mijn geval doen? En zit er veel verschil tussen nummer 1 en 2?

Alvast bedankt voor het reageren!
  • 3 Reacties sorted by
  • Hi Ellis,
    Google deze firma eens VWB de recensies.

Tevens is het risico van invoerrechten voor de koper, check de douane hoe hoog het vrijgestelde bedrag is, ik dach 380 EUR

Greets
    JohnD
  • Sorry UK is lid van de EU dus valt mee, echter simplyelect verstuurd ook vanuit buiten UK
  • Ik zou even verder googlen op simply electronics. en kijken wat voor recencies je kan vinden.