Vragen.DigitaleFotografieTips.nl

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Tagged

Canon SX 160 IS kopen?
  • Ik heb foto's maken altijd al geweldig gevonden, alleen heb ik nooit echt een goede camera gehad.. Nu is mijn oude cameratje kapot en het leek me leuk nu is een echt wat betere te kopen!
    Nou is de canon sx 160 is uit, maar bijna niks over te vinden.. 16 Megapixel, 16x optische zoom, sluitertijd 1/3200 als ik het goed heb..
    ik wil echt gaan proberen natuur te fotograferen, bloemen, dieren, macro... Maar ook wil ik wel goede 'actiefoto's' kunnen maken! Van bijvoorbeeld mijn paard.

Heeft iemand ervaring met de canon sx 160 IS of iemand die mij meer advies kan geven? Misschien iemand die ervaringen heeft met de camera ervoor, de canon sx 150 is?
    Moet hem zelf betalen en aangezien ik 15 ben en niet veel verdien mag het niet te duur worden, dus als voor aanraders van andere camera's, onder de 200 graag..
    De Canon sx 160 IS lijkt me een goede camera, zeker voor die prijs en om mee te beginnen!

Ik hoop dat iemand met verder kan helpen.

Groetjes Samantha