Vragen.DigitaleFotografieTips.nl

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In this Discussion

Tagged

canon powershot G12
  • Ik overweeg een canon powershot G12 aan te schaffen. Voor mij is het belangrijk dat ik in de automatische stand zowel overdag (zon/ bewolkt) als 's avonds (binnen) goed scherpe foto's kan maken. Wie heeft ervaring met deze camera en kan me daar over informeren?
    Alvast bedankt! Mieke welberg
  • 3 Reacties sorted by
  • Hallo
    Ja inderdaad al gelezen. Positief maar niet duidelijk of dit op de auto stand is.
    Ook een erg negatieve review op ruis en onscherpte (reactie 6-11-2010). Vandaar ook deze vraag over daadwerkelijk gebruik in de praktijk op de autostand.
    Mieke
  • Hallo Mieke,
    Ik heb zowel de G11 als de 5D markII. De eerste gebruik ik voornamelijk voor straatfotografie. Een paar van deze foto's heb ik al meegegeven voor wedstrijden. Ik kan je verzekeren dat je in dat geval met onscherpe foto's of foto's met ruis geen enkele kans maakt. Ik zou die persoon met die erg negatieve review graag eens spreken. Ofwel heeft die maar wat gelult ofwel kan die geen camera bedienen. Natuurlijk dat er verschil opzit tussen mijn beide toestellen. Maar de prijs is 4x hoger ook bij het tweede. Neen Mieke, geloof mij de G11 en nu de G12 zijn voor hun prijs zeer goede toestellen.
    Gulbert.