Vragen.DigitaleFotografieTips.nl

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

In this Discussion

Tagged

LR plugins
  • De plugins genoemd in een artikel op de site van Kenneth (gps-flickr-LR/mogrify van Jeffrey Friedl) lijken me erg handig. Nu las ik dat je voor een geregistreerde versie een donatie moet doen. Daar heb ik geen moeite mee, maar... misschien een malle vraag, maar aan wat voor donatiebedrag moet ik dan denken?
    Ik heb echt geen idee...
  • 5 Reacties sorted by
  • Geen idee! Probeer eens 1 dollar en zie maar of je daar een geregistreerde versie mee krijgt...
    Tja, moeten ze maar wat duidelijker zijn denk ik dan :-))
  • Volgens mij stellen ze 5 pond per plugin voor, ik heb dit zelf volgens mij ook betaald.
  • Ik heb een dollar betaald voor Jeffrey Friedls Export-to-Flickr plugin. Al wil je 10 dollar cent betalen het maakt Jeffrey niet uit. Ik betaalde per PayPal. Na betaling krijg je meteen een serienummer.
    Cor
  • Cor, bedankt voor je reactie. Ik had de plugin wel gedownload, maar nog niet gebruikt.
    Ben nog niet heel handig met lightroom, maar begin het langzaamaan een beetje door te krijgen. In Groningen e.o. worden weinig (betaalbare) cursussen gegeven.
  • Beste Wiekyh, i.p.v. een dure cursus, kun je ook even bij een bibliotheek of boekwinkel binnenwippen en een boek over Lightroom (versie 2 of 3 ) huren of kopen. Naast deze voortreffelijke webside zijn er op internet nog veel meer sides te vinden met instructiefilmpjes b.v. Lightroom Killer Tips van Matt Kloskowski; Peachpit.com en niet te vergeten de filmpjes van Adobe zelf (Julieanne Kost) op Adobe TV. Kenneth Verburg heeft enige tijd geleden op deze webside zijn manier van werken met Lightroom uit de doeken gedaan in een volledige workflow. Als je van deze tips niet veel wijzer wordt kun je je zuur verdiende centjes altijd nog cursussen uitgeven. Maar geeft niet op. "t Is echt niet zo ingewikkeld!
    Groetjes